.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
برای حضور در انتخابات مجلس نهم ؛
آخرين آمار از دومين روز ثبت نام داوطلبان استانهای شمالی
از روز گذشته تا عصر امروز تعداد 51 نفر با مراجعه به حوزه انتخابی استان هاي گيلان و گلستان ثبت نام کردند.از مجموع این افراد، پنج نفر ...


از روز گذشته تا عصر امروز تعداد 51 نفر با مراجعه به حوزه های انتخابی استان های مازندرن، گيلان و ثبت نام کردند.

به گزارش خبرنگار شمال نيوز ،تعداد افرادی که برای ثبت نام به حوزه های انتخابی استان گیلان مراجعه کرده بودند 27 نفر بودند اما از آنجا که مدارک برخی از این افراد کامل نبود 22 نفر موفق به ثبت نام شدند.

در حوزه های انتخاباتی
نهمین دوره انتخابات مجلس در استان مازندران تاکنون 11نفر ثبت نام نموده اند.

18 نفر در حوزه های گلستان برای انتخابات مجلس ثبت نام کردند

همچنين تا پایان روز دوم ثبت نام از داوطلبان نهمین دوره انتخابات مجلس، 18 گلستانی برای شرکت در این دوره انتخابات ثبت نام کردند.
از مجموع این افراد، پنج نفر در روز اول و 13 نفر در روز یکشنبه با مراجعه به حوزه های انتخابیه گلستان تمایل شان را نامزدی انتخابات مجلس اعلام کردند.
از این تعداد پنج نفر در حوزه انتخابیه گرگان و آق قلا، سه نفر در حوزه انتخابیه گنبد کاووس، یک نفر از حوزه انتخابیه علی آبادکتول ثبت نام کرده اند.

همچنین چهار نفر از حوزه انتخابیه رامیان، دو نفر از حوزه انتخابیه مینودشت، کلاله، مراوه تپه و دو نفر از حوزه انتخابیه کردکوی، بندرگز، بندرترکمن و گمیشان ثبت نام کردند و دو نفر از مجموع ثبت نام کنندگان زن هستند.




استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 5 دي 1390
با احترام و آرزوی توفیق - خبرنگاران ، رسانه ها و مطبوعات متعهد ، چشمهای بینا ، گوشهای شنوا ، پیگیر کارها ، دلسوز جامعه ، مورد اعتماد مردم و مددکار مسئولین هستند . برای این عزیزان ، توفیق در انجام رسالت مطبوعاتی در انتخابات و حفاظت از ارزشهای انقلابی و اسلامی ، عدالت اطلاع رسانی آزاد برای معرفی ظرفیتهای واقعی علمی ، تخصصی و تجربی همه کاندیداهای محترم مجلس نهم را به مردم شریف بر اساس وجدان خبرنگاری و نگاه تیزبین رسانه ای آرزو دارم . با امید حضور حداکثری در انتخابات مجلس نهم و خلق حماسه ای دیگر برای عظمت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران . با تشکراز مدیریت محترم سایت
نا شناس 5 دي 1390
با سلام خدمت سايت وزين شمال نيوز
اگر رعيت ومحسني و نريمان و ناطق شركت كردند بگويي تا ما و اقوام مان با جان دل برايشان فعليت و در انتخابات شركت كنيم
کارگر 6 دي 1390
سلام خدمت همه دوستان لطفا اسامی کسانی را که ثبت نام کرده اند را بگویید . اگر مهندس عبدالجلال ایری در حوزه بندر ترکمن ،کردکوی و گمیشان ثبت نام کرده باشد می خواهیم با جان و دل برای ایشان کار کنیم به امید پیروزی مهندس عبدالجلال ایری در انتخابات مجلس نهم

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.047 seconds.